Followers

Tuesday, February 5, 2013

AKU SUKA DIA.........(Ainan Tasnem)

assalamualaikum smua..hye..korg smua ape kabar??hope korg smua ok2 jer la..hehe..arie nie xde ape sgt yg menarik untuk dikongsi bsama..sblm tue nk tnya la, korg buat ape??lunch ape jer arie ne..ceh, skema la lak kan ayat..hehehe..ok2, ckup2 la merepek tue kan..

ok la...topik arie ne lebih nk jadi gatal-gatal manja la...xla manja pon sbnrnye...korg pon mcti pernah mengalamai perkara macam yg pernah aku alami nie kan...huhuhu...xkira la perempuan ker lelaki...sesuai la ngan tajuk post ne kan...walaupon sebenarnye aku bukan la suka sgt ngan lagu cuma tajuk die tue mcm kena jer..hehehe..ok la, bebalik pd topic kite arie ne..situasi ne sebenarnye da lama menjengah dlm hidup aku cuma ble ak cuba membuka ruang mula lah something feeling yg aku sendiri susah nk tafsir..mcm rs uncomfortable ngan keadaan sekeliling jer... ntah la..kdg2 otak jahat ak ne bfikir gak, aku ne xsuke ngan lelaki ker?? (mmg jahat kan otak ak ne..hampeh)..

dulu..ak ade la minat ngan sorg mamat ne...huhuhu...org nye boleh la tahan cuma yg membuatkan aku agak tertarik ade la dengan keperibadian die..cara pembawakan diri die ngan keadaan sekeliling..ciri pertama lelaki idaman aku ade pd die (xyah la tahu ape die k)..aku pon mcm insan normal yg laen la yg ade aty kan (cewah..ayat nk munga2 kan)..so ade la perasaan something kt mamat ne..ktorg pon bkawan & saling membantu...tp kan lama kelamaan aku sedar satu prkara..aku tak boleh nk trus kan perasaan suka kt die ne..ak lebih suka untuk bkawan..

nak dipendekkan cter la, smpi skrg ktorg berkawan lagi...smua suka duka dikongsi bersama (sharing is caring la kononnye)...sampaikan da mendatangkan tanggapan macam2 dari org laeb..tp kan..sejak2 ne ak mula SUKA ngan die smula..hehehe..mengada2 kan..cuma ak still xpasti aku just suka or ak nk serius..huhuhuhu... 

# pelik ngan perasaan sekarang ne... 

No comments:

Post a Comment