Followers

Monday, February 4, 2013

selamat pengantin baru sahabat....

hye smua..selamat ptg..eh..ptg ker??ye la kot..da pkul 14:06pm kan so that mean da petang la..hehehe...tetiba lak jd sengal..ok la, arie ne just nk bkongsi cerita happy kawan-kawan aku..hehehe...siapa sangka dalam diam sahabat ku Mohd Khairul Anuar sudah pon memegang title sebagai suami orang...pndai btol die simpan rahsia..

di kesempatan nie, aku nk ucapkan selamat pengantin baru buat sahabat ku Mohd Khairul Anuar dan pasangannya Che Bainun..semoga hubungan perkahwinan kalian ne bkekalan sehingga hujung nyawa dan dilimpahi dengan rahmat dan kegembiraan dariNYA...sorry la, xdpt nk attach pic wedding dieorg sbb keadaan tak mengizinkan untuk amek gambar..cuma gembira rsnye dpt bkongsi kegembiraan bersama dengan sahabat aku nie di hari bahagia die..sweet jer ble tgk kemesraan pasangan suami isteri nie..hehehe..mcm jealous ade gak sbnrnye bkn sbb ade aty ngan pengantin lelaki nye ok cuma jealous sbb masa saya blom sampai lg..hehehe.. jahat kan pemikiran mcm tue...ape2 pon ak tetap happy untuk dioerg..

eh...lupe lak..selamat pengantin baru juga pada sahabat baru ku.... adieyna eyna dan pasangannye yg blangsung pd 03.Feb.2012..pkenalan melalui facebook mengeratkan kami dan menjadikan kami rapat..xsangka kan..hehehe.. ingt org jmpa jodoh jer ker kt FB, kawan baru pon ye juga tau..hehehe..ape2 pon, aku doakan eyna n pasangan pon akan sentiasa happy & bkekalan sehingga hujung nyawa..

**tetiba lak otak ne sengal ble mmbayangkan majlis perkahwinan aku lak....hahaha...siapakah pasangan ku nnti???? ttgggguuuuu...lalalalalala

2 comments:

  1. selamat pengantin baru buat sahabat2 little turtle..hehehe

    kite tunggu turn little turtle ..... (x sabar) :-P


    ~sweetgirl~

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe...insyallah...amin...smoga dipermudahkan..tp happy ble tgk kawan2 da mula melangkah ke satu zaman baru lagi....

      Delete